På tide med en liten oppdatering….

 

 

 

 

Dagen i dag startet veldig fin med sol og veldig varmt, så varmt at det nesten var ubehagelig.

Min mor og jeg var på tur ut i hagen på sykehjemmet og spiste litt jordbær, ellers så satt vi på

rommet hennes og koste oss med tv og kaffe.

 

Men så gikk jeg og Elvis hjem og da begynte det og regne, og når vi nesten var kommet hjem så

begynte det og tordne rundt oss men det var langt unna. Så vi kom oss helt hjem det tordner fortsatt,

så det er fortsatt langt unna oss.

 

Nå sitter jeg og ser på tour de france på tv2, er jo spennende og se hvordan det går med de norske der også.

Jeg er en sportsidiot jeg elsker håndball, fotball, sykkel på sommeren, og all vinter idrett.

 

Må vel prøve og få laget meg middag før det braker løs med nært torden vær, for da får jeg nok med og ta meg av han

lille Elvis gutten for han er skrekkelig redd torden vær er jo det jeg også men jeg klarer og ta meg sammen.

 

Så dere får ha en riktig god ettermiddag alle sammen.

 

 

SÅ VI BLOGGES!!!

4 kommentarer
    1. Ligaya: Ja det er en selvfølge, de satte på musikk noe latin Amrikanske rytmer og så danset vi og hadde det moro.

      Man må jo sette pris på de eldre, og de må jo ha det gøy og kose seg.

    2. Jeg synes det er så fint at du har god kontakt med moren din. Jeg regner med at moren din setter pris på besøk av deg og lille Elvisgutten 🙂
      Uff det lynet kan jeg spare meg for, men vi har det samme været her også. Godt med regn nå, men det trenger slett ikke å lyne og tordne. Jeg er redd lyn!
      Det var vært ekkelt varmt i dag. Jeg hadde en del å gjøre på jobben i dag, ettersom det kom varer. Det ble varmt ettersom aircondition ikke var helt i orden. Holdt på å bråne på jobben i dag, men det gikk fint.
      Håper at du ellers har hatt en fin dag, og at kvelden din også er fin <3

    3. poesimylife: Ja hun blir så glad at hun kommer trillende i møte med oss i sikk sakk for hun har jo bare en arm hun kan bruke, for da får hun jo noen andre å prate med og får litt nyheter fra byen.

      Ja det har jo vært så lummert ute i dag, og det har vært lyn nedslag bare 1,5 timer herfra. Det har ført til skogbranner i nærheten av bø sommerland, og det er ikke langt unna her vi bor.

      Vi turte ikke å dra til Gaustatoppen for det var fare for uvær, så vi får ta det senere men før vinteren. Og den brannen ved bø sommerland er like ved hyttene til de to foster familiene til guttene mine så jeg håper det går bra der.

      Ja bortsett fra uværet som varte i to timer så har dagen vært bra, og jeg håper det var det for i kveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg