En oppdaterin om tingenes tilstand, natti natta allesammen..

 

 

 

 

Dere ser et stort smil om munnen og tre øl innabors , dagen og kvelden innebar 900 kroner i pant og 2 seks pakk med øl fulle og uåpnet som jeg kunne kose meg med. Jeg tåler ikke så veldig mye så jeg drikker bare hjemme alene for folk må jo tro jeg er gal, men jeg tåler ikke mer på tom mage jeg skal handle meg litt mat men ikke mer enn det jeg pleier på en uke. Det er 200 kroner i mat og en pakke tobakk det er det jeg pleier og ha råd til.

 

Jeg er en motorisk tom gods leter så jeg har en mulighet til å spare litt, men det er en perfekt slankekur legg deg sulten våkne sulten og legg deg sulten. Ps husk at jeg har drukket på tom mage, nå skal jeg legge meg sulten for jeg har ikke rukket å handle mat i dag. Rekker ingenting når dagene går med til å samle tomflasker så handle det får jeg gjøre på mandag. Sånn er det bare med den saken.

 

Da får jeg ta en titt på baksiden av øyenlokkene og legge meg på lading slik at jeg er våken og opplagt til jeg skal opp til min mor i morgen klokken 11.00, da får vi ta en tur på kiosken og handle oss en is hver og det får holde i morgen.

 

SÅ DA BLOGGES VI VED EN ANNEN ANDLEDENING.

4 kommentarer
    1. Uff da. Du skal da ikke drikke på tom mage. Jeg er ikke helt avholden selv, men de få gangene jeg drikker så må jeg ha mat i magen. Det er vondt å legge seg på tom mage. Sover man ordentlig da? Ja kanskje etter tre øl…..
      Du har jo samlet inn så mye flakser/ penger nå at du skulle vel hatt både råd og tid til å kjøpe deg en matbit under innsamlingen.
      Det viktigste man skaffer seg er mat i huset. Om ikke mye, men i alle fall såpass at man slipper å legge seg uten å få spist noe. Du får handle litt i dag, så slipper du å vente helt til mandag.
      Kos deg med moren din i dag <3

    2. poesimylife: Ja jeg har vært og handlet i dag såpass mye at jeg slipper og handle det første jeg gjør på mandag morgen,.

      Jeg har ikke med meg kontanter når jeg er ute og samler flasker, men når jeg har pantet så kjøper jeg meg en liten pizza bit eller en baktpotet.

      Ja for jeg er så trøtt da jeg legger meg så jeg sovner med en gang, og sov til klokken 09.00.

      Ønsker deg og din familie en riktig fin lørdag.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg