På tide med en oppdatring..

 

 

 

 

 

Som dere ser ut fra overskriften så er det på tide med en oppdatering, det har ikke vært så mye aktiviteter på bloggen min i det siste. Jeg har lurt på om jeg har gjort noen noe med mine innlegg for da må jeg bare si sorry for det har ikke vært meningen.

 

Men jeg kan starte med å skrive litt om dagen i dag, det har vært så varmt at jeg har suttet mye nede ved elva vi har her i byen i skyggen. Men vi har også vært en tur oppe hos min mor, og da gikk vi også til en plass som det var skygge for det er og var alt for varmt for oss alle tre.

 

I kveldingen så skal jeg ut og samle tomflasker for det er det virkelig mye av nå som det er så varmt, hele denne uken så skal jeg gjøre det for i morgen starter Jazz festivalen her i byen og da blir det mye tom flasker og finne. For under den festivalen så pleier det og være mye drikking, noe som er kjempe moro for oss som samler flasker og tom bokser. Det er en god ekstra inntekt for oss som ikke har så mye fra før, ikke se den setningen som tigging  for det er det ikke det er bare rene fakta.

 

VI BLOGGES….

7 kommentarer
    1. Nei jeg tror slett ikke at du har gjort noen noe. Men det er ferie nå, så det er heller ikke så mange som kanskje er på nett. Om du kommenterer til andre bloggere som skriver noe du liker, så kan det hende at de hadde stukket innom deg en tur også 🙂
      Selv kommenterer jeg kun til det jeg liker å lese, aldri ellers. Du har en fin blogg, men mange fine innlegg.
      Jeg er veldig dårlig på å ta bilder, så jeg prøver å skjerpe meg på dette. Blir en del eldre bilder.
      Masse lykke til med innsamling av flasker. De får jo også noen som rydder opp etter seg 🙂 Verre med disse som knuser flasker og ikke tenker på hunder og andre dyr. Noen kan jo også gå barfot. Om solen skinner på skår av glass så kan det også begynne å brenne om det er tørt.
      Håper at du og Elvis har det fint i varmen, Her steker det enormt i dag, men jeg synes det er deilig 🙂

    2. poesimylife: Jeg kommenterer noen ganger på andres blogg, men jeg er redd for å skrive noe feil eller at de missforstår det jeg skriver i kommentaren på grunn av skrive feilene som jeg har.

      Ja det er mye knusing av flasker og glass ute på gatene, som kan gjøre at folk og dyr kutter seg på glass skår, ikke minst at det kan starte en brann i marka. Når alkoholen renner inn så renner vettet ut som det sies.

      Det er litt for varmt for oss begge med snart 40 grader varmt i sola og 30 grader varmt i skyggen, så vi holder oss mest inne.

    3. Du må slutte med å tro at du hele tiden feiler. Det er bedre å prøve seg frem, så får du se hvordan det blir. Jeg synes at du skriver bra jeg nå. Så jeg kan ikke forstå at det skal bli så veldig feil om du kommenterer til andre. Du har akkurat like rett til å kommentere som alle andre her på Blogg.no 🙂
      Det er dessverre ikke bare fulle folk som er natursvin, men det blir ekstra søl og rot når det er slik party og fest ja….
      Nå skal jeg finne senga her, da det har vært en varm dag.
      God natt <3

    4. Synes det er fint at noen tar vare på det andre kaster. Så synes jeg det er trist at det er en nødvendig inntekt. Skammlig i “verdens best land å bo i” som de sier vi bo i. Har vel også fått føle hvordan livt kan snu seg med halvert inntekt etter at jeg valgte bli hjemme for å ta mg av min syke kone.

    5. Atle: Ja man må jo det for det er en inntekt jeg må ha, sånn har det vært hele livet. Var det noe jeg ønsket meg som nye klær eller sko så måtte jeg samle tomflasker. Jeg har vokst opp med en lille bror, og min mor var helt alene med oss og hadde bare en uføretrygd som vi alle tre skulle leve av pluss alle utgifter som følger med det å bo her i dette velstands Norge.

      Håper du og din frue får en kjempe fin dag..

      Klem fra meg og Lille Elvis gutten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg