Dette er min plan for bloggen i juli måned.

 

 

 

 

 

Nå har det gått en dag siden jeg skrev noe på bloggen, så nå tenkte jeg det var på tide og la fingrene løpe over tastaturet og se hva det blir ut av dette. Har ikke vært noe og skrive om, men man må jo skrive noe for å få noen lesere.

 

Og nå som vi har vippet inn i juli måned ja dere ser riktig, det er første juli i dag så da kan man si ny måned nye muligheter. Jeg har mange planer for juli kan jo skrive en liste på noen av planene mine, for det er mye spennende og fint som jeg har tenkt å gjøre på bloggen min.

 

HER KOMMER LISTEN OVER NOE AV DET:

 

 

1 Ha månedens leser. ( Det er at jeg har tenkt å plukke ut en blogger som jeg følger og leser, og framsnakke den som har vært mest aktiv i kommentarfeltet mitt i løpet av måneden).

 

2. Ha ukensblogg.

 

3. Ha spørsmålsrunde.

 

4. Skrive om alt mellom himmel og jord, og ingenting.

 

5. Og komme med flere vitser, og oppskrifter på ting jeg lager og baker.

 

Dette er fem punkter som jeg ønsker å gjøre på bloggen min de neste ukene, håper ikke det er noen som dette var for dumt. Men skal man beholde sine lesere så må man holde dem oppdatert.

Det å ha slike framsnakkings innlegg med linking til den bloggeren jeg framsnakker så må det være en som blogger da.

4 kommentarer
    1. Dette var en fin plan 🙂 Du har vært litt uheldig med overskriften, da det står Juni 🙂 Jeg skjønte jo at det skulle være Juli. Slik blir det nå man nettopp har vippet over til ny måned hehe
      Ønsker deg og Elvis en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg