Oppsumering av denne uken og noe som var gledelig for min mor.

 

 

Nå har jeg tenkt å skrive et innlegg om denne uken, det har vært en veldig varm uke. Har også vært en fin uke med mange fine ting som har skjedd, det startet med mandag som var en helt vanlig dag men med avbrekk av at jeg var og handlet noe jeg ikke er vant til så veldig i allefall ikke for meg selv.

 

Men så fikk jeg telefon fra venninna mi og hun lurte på om jeg kunne handle for henne, det er noe jeg er vant til for jeg går i butikken for henne og det er noe jeg gjør flere ganger i uka. Noe jeg gjør med glede og jeg tjener jo noen kroner på disse butikkturene, og hun har satt den betalingen selv til hundre kroner pr tur så det kan fort bli to tre hundre kroner i uka.

 

Så på tirsdag så var jeg en tur opp til hu mor og da koste vi oss med vannmelon og Farris, vi var ute og gikk tur så hun kom seg ut litt hun også. Da jeg kom hjem så ble jeg gledelig overrasket for da sto det til salgs på verandaen til leiligheten til min mor, noe som vi har prøvd og få til i over et år nå men det satte min onkel en stopper for. Han ønsket å pusse den opp men det gikk fra Juli i fjor til Januar i år før han i det hele tatt startet å pusse opp, og så brukte han nesten seks måneder på 71 kvadrat meter. Men nå skjer det snart det med salg, det er visning på Onsdag til uka så da er det et håp om at det går like fort som den andre leiligheten som det var visning på om mandag og på onsdag var den solgt.

 

Og så kom onsdagen og det ble en helt vanlig dag med å gå tur med lille Elvis gutten, man må jo tilpasse turene ut fra varmen av hensyn til den vakre lille gutten min. For varmen plager både mennesker og dyr nå om dagen, så man må gå tur tidlig på morgenen de turene som det er litt lengde på. og små turer ellers på dagen og en lengere kveldstur etter at sola har gått ned for disse stakkars hundene går jo med pelskåpe året rundt så det kan bli noe varmt for dem.

 

Så ble det torsdag og den ble jo fra morgen av lik som på tirsdag, morgenturen gikk opp til hu mor og der koste vi oss og gikk tur med henne også. Vi gikk til en bensinstasjon og kjøpte oss en is hver, og gikk en tur og satte oss i idrettsparken det er et fint sted og sitte og kose oss og det gjore vi med jordbær. Og så bar det hjem over når hu mor skulle spise, på vei hjem fikk jeg telefon fra henne som jeg pleier og handle for hun måtte ha noe i butikken og det gjør ikke meg noe for da tar vi oss en kopp kaffe eller tre og en røyk eller tre. Så går jeg i butikken og handler det er jo noe hun setter veldig pris på, og jeg gjør jo det med glede for da blir jeg jo satt pris på for det er det ikke mange som gjør setter pris på meg.

 

I dag så har vi vært på turer og vasket hus som hør og bør på en fredag, vasket klær som henger nå helt tørre de også for det skjer jo fort nå i varmen. Og nå sitter jeg å ser på sommer fest fra Telemark på tv2, jeg har også sett på Norge rundt og nyheter.

 

Nå må jeg avslutte dette innlegget for dette ble jo et innlegg som er lengere enn jeg noen gang har skrevet til dere.

 

VI BLOGGES.....

 

4 kommentarer
    1. Hei igjen. 🙂
      For en fin uke du har hatt. Og så flott at leiligheten til din mor endelig er oppusset og klar til å selges. Spennende! 🙂
      Du er så snill med din mor. Det er tydelig at hun betyr veldig mye for deg. Det tette båndet mellom dere virker unikt.
      Det er også svært tydelig at du tar vare på Elvis på en god måte, og det er så viktig at vi gjør alt for våre firbeinte venner for at de skal ha det godt. 🙂
      Jeg har selv en Cairn terrier hund og en Main-coone katt. Herlige vesener, som er bestevenner og som gir meg mye selskap i hverdagen. Fantastisk med dyr i hus. 🙂
      Ønsker deg en strålende søndagskveld, Aud Marit. 🙂
      Hilsen Line.

    2. Anonym: Ja man må jo ta vare på sine foreldre som jeg gjør med min mor, for de/ hun har jo tatt vare på og gjort alt for meg fra jeg ble født. Så da syntes jeg at det er min tur, ja jeg gjør alt for at Elvis skal ha det mer enn godt han skal ha det super godt. Og nå i denne varmen og hans alder så må man ta hensyn til han og gå lange turer når det ikke er så varmt.

      Han er alt for meg jeg veit ikke hvordan livet blir uten han.

      Det blir nok en kjempe fin søndagskveld.

      Jeg ønsker deg også en kjempe fin og god søndagskveld.

      Klem fra meg og Elvis…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg