Det finnes ingen grenser for hva du får til med god planlegging….

 

 

 

 

Lykke for meg er fin natur og vakker solnedgang, bare det og komme seg ut på tur gjør meg glad. Om tre uker skal jeg en tur opp på Gaustatoppen som er et fint tur område i Telemark men jeg skal ta noen turer opp til knutetoppen som er en topp som er her i Kongsberg har noen bilder fra sist jeg var der opp med guttene mine og lille Elvisgutten. Og da var det et vakkert vær den turen hadde jeg i mai som det var så fint vær.

 

 

 

 

I tåke/varme disen bakerst i bildet under til høyre for deg selv ligger Gaustatoppen som jeg gleder meg til å gå opp på om tre uker, det er et mål som jeg ønsker og klare alene med Elvis gutten min. Det er mer ulentterreng opp dit for det er mer rullestein og et annet terreng og gå i men det skal jeg klare har jeg bestemt meg for .

 

Jeg elsker og utfordre meg selv på ting som jeg tror jeg ikke klarer, men så blir lykken bare så enormt stor når man klarer det. Jeg er et menneske som elsker og gå tur på fjellet, men med mine fysiske utfordringer så er det utrolig moro når jeg klarer det.

 

Og da mener jeg selv at det fines ingen grenser for hva en får til bare man setter seg realistiske mål for turen og planlegger den bra.

 

VI BLOGGES!!!

10 kommentarer
    1. Ligaya: Ja det gjør man det er det jeg gleder meg veldig til den vakre utsikten. Og det å ha Noen hårete mål for jeg har ledd gikk og polly nevro pati. Sporadiske følelsesbortfall i armer og bein.

    2. Toril sin hverdag med musikken: Takk for at du syntes det. Ønsker deg også en fin mandagskveld, godnatt til deg og dine også fra meg og Elvisgutten.

    3. poesimylife: Tusen takk for en fin kommentar, og jeg skal ha med meg ei venninne så dette skal jeg klare. Ønsker deg og dine en kjempe fin kveld.

      Du veit ikke hvor mye noen få ord kan varme hjertet mitt vennen.

    4. poesimylife: Ja det blir koselig det vet du, ingenting blir bedre enn du selv gjør det til. Vi skal ha det koselig vi veit du, for det har vi bestemt oss for at det bli.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg