Legger oss på lading her i gården…

Da er det den tiden av døgnet som man burde ha lagt seg for lenge siden, men det har vært noe urolig vær så jeg har vært redd. 

 

Men nå har jeg fått hjelp til å roe meg ned så det går å få sove, så nå skal jeg min matmor og jeg ut på natt tur ute ved søppelskuret så jeg kan få gå og tisse før jeg legger meg. 

 

Og så skal hu matmor kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna, og ta en titt på baksiden av øyelokkene sine for nå sier hu at de glir igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget. 

 

Så nå står det igjen å si natti natta til dere allesammen. 

 

VI BLOGGES I MORGEN… 

2 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Ja han er en god støttespiller han. Kosen til Elvis er overlevert.

      Får ha en fin mandag du også. Nå skal vi ut på morgentur her derfor et kort svar.

      Aud-Marit og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg