Ting som personangrep på andre bloggere på min …

 

 

DET ER LAGT TIL LITT OG REDIGERT..

 

Hei på dere jeg vil bare inn og skrive et kort og enkelt innlegg om hva som gjør meg veldig skuffet over hva folk kan få seg til å gjøre, og det er og kommentere andre bloggere bevist for å dra dem ned i et dårlig lys. Dette er noe jeg fra nå ikke vil på min blogg de kommentarene blir ikke godkjent av meg, for slik oppførsel på min blogg vil jeg ha meg frabedt. Det kan jo skje at noen er uheldige og gjør det, men når man bevist trår til for å sverte andre i mitt kommentarfelt kommer til og bli blokkert fra å kunne kommentere på min blogg over tid, for jeg vil ikke ha person angrep på andre bloggere på min blogg bare så dere veit det. De som gjør det får ikke legge igjen en ny kommentar hos meg, og den personen som det blir skrevet om kommer til å få melding fra meg om hva som er skrevet om dem og fra hvem.

 

For dette har nå skjedd over tid på både min blogg og andres, og dette er ikke snakk om unge mennesker eller anonyme. De bruker sitt bloggnavn så en veit godt hvem de er, skriver de noen gang uten bloggnavn så er det lett og finne dem igjen via IP adressen deres. Og det er godt voksne folk på 40 pluss.

 

Og disse burde jo vite at man burde behandle andre slik de vil at andre skal behandle dem selv, men nei da de bare turer frem som vanlig jeg kan ikke skjønne at blogg.no kan godta slik oppførsel. Men det er vel slik at man må rapotere dem, men det er jo ikke jeg det er slik sverte kampanje mot. Det er vel de som det skjer mot som må gjøre det.

 

Så tenk dere godt om hvis dere vil fortsette og kommentere hos meg.

 

 

VI BLOGGES.

2 kommentarer
    1. Dessverre er det alltid noen som prøver å sette andre bloggere i et dårlig lys. Jeg har også fått noen slike kommentarer på bloggen min, men de slettet like fort som de kommer.
      Synes det er kjempeflott at du setter ned foten for hva du vil ha på bloggen din! Du bestemmer hvordan du vil ha bloggen din!
      Det er respektløst ovenfor deg som eier bloggen at tankeløse vil sverte andre bloggere i ditt kommentarfelt.
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin lørdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja det er ikke bare noen få eller det er ganske mange, men det er noen få som går igjen. Ja og nå er det stopp for jeg kommer nå til å slette dem kommentarene som jeg merker at det er baktanker mot en annen.

      Du og dine både tobeinte og firbeinte en kjempefin lørdag. Elvis hilser også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg