På tide med en liten oppdatering.

 

 

Hei bloggen og dere som leser den!

 

Godmorgen allesammen det å stå opp etter noen få timer på øye er ikke helt enkelt, for i natt fikk jeg ikke  sove mer enn et par timer så nå er jeg så trøtt og sliten. Får håpe jeg får sove litt mer enn dette i natt som kommer men det er vel for mye forlangt.

 

 

 

Nå skal jeg og min lille hund ut og gå en tur, jeg skal gå en morgentur og så skal vi gå om min mor og kose oss en liten stund på rommet hennes. Og vist været holder så skal vi gå en tur ut så hun kommer seg ut litt og jeg kan ta meg en røyk og Elvis kommer seg på do og luktet litt for det er jo noe han trenger etter en time der inne med vann og alt.

 

Og da det blir middag så skal jeg og Elvis gå hjem igjen, så blir det og samle tomflasker på vei hjem det pleier og være mye på en lørdag. Så en får håpe det er det i dag også, for det blir ikke mye kos for 15 kroner.

 

Jeg får håpe dette ikke blir sett på som tigging for det var ikke ment slik, men det er jo mange som ser det slik men ikke gjør det det er kalde fakta bare.

 

Dette ble et kort innlegg jeg ville bare oppdatere litt så dere får ta det som det er.

 

VI BLOGGES!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg