GOOD NATT ALLESAMMEN…

 

 

 

Ja nå er jeg så glad for at det har sluttet å tordne, og får håpe at det ikke kommer en runde til i natt. 

Nå har jeg lagt meg godt til rette under teppet mitt, for å sove av meg sjokket for dette var ikke noe gøy. 

 

Jeg lå på badegulvet og skalv som et aspeløv, og turte ikke gå inn i stua igjen. Godt at hu mor skulle på toalettet før vi skulle ut så jeg fikk meg en kosestund før vi to skulle ut slik at jeg fikk gjort det jeg skulle før vi krøp til sengs. 

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna for nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke klarer å holde meg våken lenger, så nå skal jeg ta en titt på baksiden av øyelokkene mine for nå glir dem igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget. 

 

VI BLOGGES… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg