Herregud blir jo helt slått ut..

 

Bilderesultat for Spørsmålstegn

Bildet er lånt fra Google

 

 

Herregud så vanskelig det er å tenke klart og finne noe og skrive om i denne varmen, da er det like greit å la fingrene løpe og se hva det blir ut av dette innlegget for noe blir det nok ut av det men hva ha ha. Da kan jeg like gjerne spørre hva jeg skal gjøre for da jeg skulle gå inn for å skrive dette innlegget så var det kommet en ny boks som heter ingress hva skal jeg gjøre med den? Er det noen som kan svare meg på dette, jeg har ikke gjort noe for alt nytt må jeg få greie på hva jeg skal gjøre.

 

Nå kan jeg begynne resten av innlegget mitt som jeg enda ikke veit hvordan blir, så jeg skriver bare noe og ser for i denne varmen s blir man slått ut både fysisk og tankene går jo tregere for klisteret smelter så alt flyter rundt i en eneste stor lapskaus av ord og finner ingen flyt i det jeg vil skrive om. Alt blir bare tull og vas, så da er det bare og gjøre som jeg gjør nå og håper det blir mer flyt i dette. Jeg er også veldig trøtt om dagen for man ligger og vrir seg og har ikke nubbsjans til å få sove før langt på natt både på grunn av varmen og kraftige smerter, så nå ønsker jeg meg litt kjøligere om natten så det hadde blitt litt mer søvn om natten enn to timer hver natt for det blir man veldig sliten av og med slike smerter på samme tid så er det ikke mye gøy.

Det ser ut som det blir kaldere i natt for nå er det bare 25 varme grader ute i forhold til i går som det var 32 varme grader, så det ser ut som mine bønner er blitt hørt om det er noen der oppe som har tatt imot mine bønneord det hadde jeg aldri trodd at det var noen som ville høre på dumme meg der oppe. Da står det bare igjen og se om han vil hjelpe meg med det med nattesøvn, men det er vel for mye forlangt av meg på de bønne ordene for for meg så er det ingen som kan hjelpe meg der så hvorfor skal han gjøre det jeg som er bare et lite idiotisk menneske men det er jo lov og prøve.

Nei nå får det være nok surr fra meg, da får jeg bare håpe at noen gidder og svare på spørsmålet som jeg stilte på starten av innlegget..

2 kommentarer
    1. Ja, fytti grisen så varmt det er, helt enig med deg! Jeg sliter også, blir så varm at jeg ikke klarer å tenke klart. Sur blir jeg i tillegg. 😉
      Jeg elsker våren, høsten og vinteren. Når sommeren kommer, så føler jeg meg som en levende fisk, sprellende på land. Skikkelig ubehagelig!
      Så synd med de sterke smertene du har. Håper det ikke er like ille hver dag, og at du får gode netter med bra søvn. 🙂
      God natt. 🙂
      Hilsen Line.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg