Nakenhet er normalt men å se ut som mennesklige dukker er ikke normalt.

 

 

 

 

 

Ja nå er det vist så veldig populært og legge ut bilder av seg selv halvnaken eller helt, for å vise frem hvor fin kropp de har kjøpt seg og tror at det er fint. Jeg har jo mine meninger om sånne kosmetiske operasjoner, er det vits i å se ut som en menneskelig dukke for det er ikke slik man blir født. Det er jo mange forskjellige blogg lesere alt fra unge jenter og gutter til menn som elsker å se på puppe bilder og alle disse ekle bildene de legger ut. Det finnes dem som må ta slike operasjoner for og rekonstruere det de mangler eller ikke har noe, noen gjør det ut fra kroppsbygningen da er det vel greit for de har sikkert blitt mobbet hele livet for at de ikke ser ut som alle andre.

 

Bilderesultat for barbie dukker

 

Man behøver ikke se ut som disse, dette er leker for barn og ikke noe mer.

 

4 kommentarer
    1. Har faktisk skrevet en tekst om lignende selv, tenkte å poste den snart. Det med operasjoner og sånt.. Selv mener eg folk får gjøre litt som dem vil, men det handler om hvordan man påvirker unge mennesker. Eg la faktisk selv ut et bilde i bh i går, for det var bh og shorts eg hadde på når vi snekra i hagen i går, og så eg ikke eg operert heller 😉

    2. Doc&Dask: Ja det er bra, legg det ut jo flere som skriver om det jo bedre. Ja men har ikke folk sett en bh før så får de gå å kjøpe en mener jeg da for det er jo en naturlig ting å gå med bikini eller shorts og bh.

    3. Kjempebra innlegg!
      Jeg har også skrevet flere innlegg om dette teamet, fordi jeg synes kjempesynd på unge og usikre jenter som blir møtt med en alt for høyt kroppspress på blogg og sosiale medier generelt! De får et falskt bilde av hvordan den virkelige verden er! De som blogger om at de tar botox, restylane og tar en kosmetisk operasjon er automatisk med på å påvirke unge og usikre jenter til å få et forvridd bilde av hvordan den virkelige verden er. Det er kjempetrist 🙁
      Jeg mener at det legge ut bilder av seg selv i BH og bikini ikke er et problem. Alle har vi sett noen i bikini på stranden eller skjorts og BH.
      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja det er det som var poenget med innlegget var å sette noen ord på dette, viktig er det også.

      Har ikke folk sett en bh før så får de kjøpe en selv så de kan sitte å se på den til de er vant til å se en.

      Ønsker deg og dine en riktig fin fredag. Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg