En liten oppdatering om hvordan dagen har vært.

 

 

 

Nå hadde jeg tenkt å oppsummere dagen i dag, den startet med at jeg og Elvis gutten gikk en tur i byen og samlet flasker. Det ble en del for vi fant hele tre bæreposer fulle av tomflasker, det er jammen bra når man bare har 0,82 øre igjen på konto. Så tok jeg en tur alene for jeg måtte ned på butikken for å pante flaskene som vi har funnet nå siden mandag, det ble faktisk 500 kroner så da har jeg jo noe og kjøpe mat for fram til mandag da jeg får penger igjen.

 

Så gikk vi en tur til ei venninne av meg for hun ville at jeg skulle handle for henne, som jeg gjorde og da tjente jeg hundre kriner på det også som jeg kjøpte røyk for. Og så gikk vi hjem og da stoppet jeg og Elvis gutten og så på disse nydelige dyrene de er bare helt enestående vakre og staselige dyr, så gikk vi hjem og spiste en pizza nå har jeg lagt to burgere på grillen min for å spise middag og se på 2. omgang mellom Norge og Panama på tv2 Norge leder 1-0 etter første omgang.

 

 

 

Så skal vi gå en liten kveldstur etter klokken 21.00 for da er sola gått ned slik at det ikke er så veldig varmt for meg, noe det er på dagtid da solen er våken og det gjør meg så uopplagt sier lille Elvis gutten min da er det kjekt å gå langs elva som det er mulighet for å finne noe og drikke. Får ikke meg til å bade i elva det er noe jeg tar i en av byens fontener, for det er ikke noe strøm i disse fontenene som det er i elva. Det er  godt at matmoren min skjønner det at det er for varmt for meg som ikke får tatt av meg pelskåpen den må jeg gå med både sommer som vinter.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg