Anonyme og andre som dømmer andre, det er de som taper.

 

 

 

 

Det å dømme folk har du noen rett til å gjøre det, har dere tenkt på at det er to sider av en sak og da dere dømmer noen og drar med dere flere så får de bare greie på hvordan dere ser på saken og den som har skrevet et innlegg som er personlig så er det jo den personen som veit den siden som er riktig for det er jo han/hun som har opplevd det som var utgangspunktet som personen blir dømt etter. Og disse anonyme personene som skriver det utrolige ting til andre under anonym er jo de som er pysene og ikke tørr og skrive bloggnavnet sitt en gang, så da er det de som er pyser og taperne i dette innlegget.

 

 

Jeg mener ikke og rakke ned på dem som ikke skriver en blogg med sitt navn og legger ut bilder av stedet de bor eller av folkene rundt seg, for de har sikkert sine grunner til det og det skal ikke jeg legge meg oppi men kommenter gjerne med bloggnavn dere som har det. Og til dere som ikke har blogg legg gjerne igjen en kommentar men tenk dere om på hvordan du ordlegger deg for det dere skriver kan være veldig sårende og vondt for dem du kommenterer hos, og skriver du vonde og sårende og hetsende mot noen så er det veldig kjekt at IP adressen deres kommer fram når jeg åpner for å lese kommentaren deres så da er det bare og ta noen telefoner så får en greie på hvem det er som skriver den dritten du kommer med.

 

 

Da er det enkelt å finne ut hvem og hvor disse kommentarene kommer fra, men jeg gidder ikke å bruke mine kalorier og min dyrebare tid på deg for jeg har ikke noen hensikt å starte noe vennskap med folk som ikke veit hvordan man skal behandle andre på nett. Så lær dere en ting at du burde eller rettere sakt må behandle andre slik du vil at andre skal behandle deg selv, noe du burde ha lært som barn men det har de tydelig ikke lært så det sier mer om deg enn om meg.

 

SÅ TENK DERE GODT OM FØR DERE SKRIVER I KOMMENTARFELTENE

 

9 kommentarer
    1. Jeg er vel alltid anonym eller med et eller annet tåpelig nick. Jeg blogger ikke. Dermed er det liten vits i å bruke navn. Heller ikke jeg orker bli mobbet fordi noen er fornærmet om jeg protesterer på noe i et eller annet sted i et kommentarfelt 🙂 Som navnløs slipper jeg dem. Der er du tøff, for du blogger og sier fra. Jeg er nok mer makelig anlagt..gidder ikke.
      Men jeg skriver ikke dritt til deg, ( eller andre), bare så det er sagt. Jeg synes fremdeles du er en kul dame..hehe.
      Nå blir det sikkert svært lite med kommentarer fra meg, den anonyme, fremover. Det er sommer, jeg har flere barnebarn…osv.
      Ha det fint! Både du og hunden 🙂

    2. Tåpelig nick nå: Takk for det og nei du har aldri skrevet noe dritt til meg så da veit du dette innlegget var ikke myntet på deg, du virker som en meget hyggelig person. Og så må du ha en fin sommer med barnebarna. En sommer klem fra meg og hunden min Elvis.

    3. Skjønner hvorfor mange bytter bloggportal, for å si det på den måten.
      Jeg aner ikke hva jeg har gjort deg galt. Men jaggu fikk jeg fra deg så øynene gikk trill rundt. For jeg skjønte ikke hva du skrev om.
      Av og til er det smart og telle til 3 før man poster kommentarer.

    4. Inger J: Hei hva mente du med at du jaggu fikk så øya dine gikk trill rundt. Dette var ikke myntet til deg dette var generelt, ikke mot deg. Du har ikke gjort meg noe så la det ligge nå.

    5. Jeg mener det jeg skriver. jeg skjønte ikke en dritt av kommentaren jeg fikk fra deg på Nouw bloggen min. forstår fortsatt ingenting, sikkert bare å glemme hva du skrev . Hadde aldri sett deg før, den kommentaren kom. med ei regle ut av en annen verden om ja ikke vet jeg, hva du mente.

    6. Jeg er helt enig med deg! En ting er å være en anonym blogger. Anonyme bloggere har en grunn til at de ønsker å være anonyme. Det kan være at de lever i skjul, de blir mishandlet og mange andre personlige årsaker til at de ønsker å ha en anonym blogg.
      Det som er kjempeviktig å huske på er at d som blogger som anonymt ikke blogger som seg selv! Vi som blogglesere glemmer at det sitter en person bak den anonyme bloggen. En person som kanskje bevisst bruker bloggen sin for å få oss blogglesere til å tenke over forskjellige ting. Det være seg politisk, sosial, miljøvern osv.
      Ofte er det de anonyme bloggerne som får stygge anonyme kommentarer, og det er fordi de ikke forstår at den anonyme bloggen er et pseudonym, og ikke personen!
      Jeg ser mange anonyme bloggere på blogg.no. De bruker bloggene sine forskjellig.
      Det verste er de som bruker anonyme nick, og misbruker sin anonymitet til å skrive stygge kommentarer i andres blogger f.eks. oss bloggere som ikke er anonyme! Disse anonyme kommentarene blir jo skrevet og rettet personlig til oss bloggere! Det er disse anonyme som skriver stygge kommentarer som er det jeg kaller feige anonyme nettroll.
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg