Jeg gir fingeren til janteloven 5 ting jeg er flink til..

 

 

 

Har hatt vanskeligheter med å finne noe og skrive om så jeg googlet noe å skrive om og da kom opp mye som man kan skrive om, alt fra og lage lister over altmulig men jeg tok en av disse tipsene og gir fingeren til janteloven og skal skrive om ting jeg er flink til.

 

 

Jeg er flink til å være ute i frisk luft og gå tur noe som er godt for både kropp og sjel, man får klarnet hode og tømme det for dritt tanker og da er du/jeg i et mye bedre humør.

 

 

 

 

 

 

 

 

Også er jeg kjempe god til å besøke min mor på sykehjemmet, men det gjør jeg av godhet og ikke for at jeg må og så er det godt for Elvis også for det var min mor som eide ham i utgangspunktet.

 

Jeg er flink til å spille horn og synge og det veit jeg at jeg kan litt bedre en gjennomsnittet, akkurat dette punktet så er det nok mange som mener er skryt fra min side men det gir jeg blanke faen i for jeg gir janteloven fingeren til gangs.

 

Jeg er flink til å ta bilder og det veit jeg for jeg har fått høre det av mange.

 

Jeg er flink til å ta vare på andre er flinkere til det enn å ta vare på meg selv.

 

Sånn nå får det være nok skryt av meg selv men det gir jo selvtilliten mitt et stort hopp og tørre og si det rett ut.

 

VI BLOGGES…..

3 kommentarer
    1. Du Aud Marit: Dette var ikke selvskryt i det hele tatt, bare tanker om dine gode egenskaper. Noe som er viktig å minne oss selv på i hverdagen, istedenfor å fokusere på negative sider ved oss selv. Et veldig fint innlegg. 🙂 Dette likte jeg! Stå på videre.
      Klem fra Line. 🙂

    2. Jeg er enig med Line at dette var ikke selvskryt. Det er faktisk kjempegode egenskaper som du har, og jeg som en av bloggleserne dine ser at du har <3 🙂
      Kjempefint innlegg du har skrevet 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin søndag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg