Ny måned nye muligheter GRIP dagen som om det var den siste…

 

 

 

Da er det fredag den første juni og det er en helt ny måned med nye muligheter, grip hver dag som det var den eneste du har og ta dere i kragen og nyt det fine været som vi har om dagen for man veit jo ikke hvor lenge det blir slik. Så er det jo noen av dere som skal møtes i Oslo på bloggtreff noe som mange av dere veit fra før så skal jeg ikke dit for jeg føler at jeg nok blir den som går rundt alene, så derfor så er det bedre og gå rundt her i byen alene. Det var meningen at jeg skulle på korps øvelse men det måtte vi avlyse for det ble litt vanskelig for dem fra Finnmark og komme seg ned og opp igjen på en helg, da rakk vi ingenting.

 

Så dere som skal på bloggtreff får kose dere veldig og jeg som er ei dame som bare blir misforstått uansett hva jeg skriver eller gjør her inne ikke skal dit så da blir det jo koselig for dere som skal dit, når jeg holder meg unna og heller holder meg her inne på bloggen min og tar meg et bloggtreff her opp alene sammen med Elvis.

 

 

 

Og så skal jeg en tur opp til min mor i helgen og kose oss mye i det fine været med kaffe og en røyk på verandaen på sykehjemmet der min mor bor, og der er det bare folk som setter pris på det jeg gjør og ikke ser ned på meg. Og de prater med meg og ikke om meg og det er en god følelse når man blir tatt imot med varme både av dem som jobber der og andre som er der, og det er så deilig at en går derfra med et smil om munnen og det er noe som gjør hverdagen mye lysere når en har fire slike lyspunkt i uken. Da føler en at en gjør noe som er nyttig i livet og det er og gjøre andre glade, når man ser og hører at jeg og Elvis gjør tilværelsen mye bedre for de eldre de får noe og prate om og ikke bare sitter der og henger med hodet. Da blir jeg glad på andres vegne det er noe som gjør meg glad i en ellers så vanskelig hverdag.

 

 

DERE FÅR HA EN GOD DAG VIDERE…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg