Mai i tekst og bilder.

 

Mai.

 

 

 

Nå i dag så er det den nest siste dagen i mai og da hadde jeg tenkt og lage et innlegg om hvordan denne måneden har vært både positivt og negativt, både med bilder og tekst for å se hvordan det blir tatt i mot av dere som lesere. Det er vel noen som kan ta ting personlig og det er ikke det som er meningen med det, jeg vil bare vise at jeg også er et menneske og ikke bare en gjenstand som folk kan kaste rundt som en kaste ball til sin egen fordel.

 

 

Og nå kommer noen bilder fra opplevelser som har vært positivt for min del, som å gå på fjellet og at det har kommet dyr på museet som er her i nærheten som heter lågendalsmuseet. Så da er det bare å starte med bilder så får dere se det, det er utrolig fint, og snart kan barna få være med på foring av sauer, lam, geiter og killinger.

 

Nydelig eller det syntes i allefall jeg det er og når jeg skulle opp på det fjellet så jobbet jeg virkelig hardt, men når man kommer på toppen så var jo belønningen så fin at det ikke var noe jeg angret på at jeg gjorde utsikten var helt ufattelig fin. Bildene taler sitt klare språk og kan ikke sies med ord, og dette var en tur som mine to gutter var med på det var en morsom tur for oss allesammen til og med lille Elvis gutten min var med og han hadde det veldig fint med mange pauser med vile i skyggen og masse vann på både han og oss tobeinte.

 

 

Negative:

 

 

Det at noen må dra fram at jeg henger ut andre i mine innlegg og trekker dem i et dårlig lys og det har aldri vært meningen med noen av innleggene mine, men det er noen som klarer og finne noe i mine innlegg som er myntet til den personen men det får jo være demes sak for det er ikke det som er meningen med det jeg skriver om er rettet mot noen.

 

Mai startet kald og regnfull og vi trodde aldri snøen skulle smelte før 17 mai og det gjorde den, og det var kjempe bra for da er det på tide og ta fram posene mine og begynne og samle flasker noe som er positivt men det ente her på negativt litt feil. Men med tomflaskene så blir det mer penger på meg også og det er jo positivt. Men 1 mai ble en våt og kald dag for dem som spiller i korps så det er beundrings verdig for dem som skal spille på en slik dag.

 

JEG FÅR AVSLUTTE HER OG HÅPER PÅ EN LIKE FIN JUNI SOM VI HAR HATT STORE DELER AV MAI...

 

4 kommentarer
    1. Her har du laget et flott innlegg, synes jeg. Og så fine bilder 🙂 Det er en haug hester i nabolaget mitt, mange som rir der. Praktfulle dyr!
      Når man kan telle opplevelser og får de fine i flertall, har det vært en god periode. 🙂 Jeg håper også finværet fortsetter, men tåler litt regn dann og vann også. Det trengs i naturen, og bøndene vil ha regn. Brannvesenet også, tenker jeg vi sier.
      I dag hadde jeg tenkt å klippe buskas i hagen, men fant ut det er for varmt. Kjøligere innendørs, så da diller jeg med småting her.

    2. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk ja det med hestene var et vakkert skue når de kom ned mot meg.
      Elvis gutten min er jo en gjengangere når det gjelder bilder, i alle sammenhenger og situasjoner.

      Ønsker deg og dine en riktig god natt og en fortsatt strålende uke..

      Klem fra Aud-marit og Elvis gutten min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg