Nå skal jeg prøve og finne ladestasjonen min.

 

 

 

 

Etter en lang og varm dag så ble jeg veldig glad når jeg så det regnet litt, det eneste som var litt dumt med at det bare var litt som kom av nedbør er at det ikke hjalp på tørrheten i bakken da trenger vi en rot blaute eller to så gress og lyngbrann faren blir avlyst. Skulle ønske at det kunne ha regnet om natten ja jeg mener det hele natten sammenhengene styrtregn om natten.

 

Det ble også mange grader ned så nå blir det levelig i natt så det går ann og få sove for det har vært mer eller mindre i de siste ukene,  så dette blir en kjempe god natt håper jeg for nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke orker å holde øyne åpne lenger.

 

 

Så nå står de vel bare igjen og si natti natta til dere allesammen  og bare håpe at jeg får sove, og at der får en god nattesøvn alle sammen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg