Det var en nydelig dag med guttene mine og utsikten var upåklagelig spørr du meg Bildene taler vel for seg selv.

Det var en vakker dag og ha samvær med guttene og vi gikk opp til knutetoppen i Kongsberg, vi hadde utrolig flott utsikt ut mot Telemark man kan såvitt se Gaustatoppen fra der vi sto på grunn av varme disen.

Men det er ikke noe og utsette på utsikten..

 

Det var litt av en tur og jeg er utrolig stolt av mine to gutter som gikk hele veien i det ulent terreng, og for en gangs skyld så skal jeg skryte av meg selv også. Med de ledd problemene som jeg har så syntes jeg at jeg var utrolig flink jeg også som klarte og komme meg til toppen på overkanten av en time, det var en stigning på 200 meter vi startet på 750 meter over havet og gikk opp til 950 meter over havet.

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Det var kjempefine bilder du har tatt, og tusen takk for at du deler dem 🙂 Jeg visste ikke at det var der Gaustadtoppen lå, men da lærte jeg noe nytt i dag 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin og god mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk for det ja vi hadde en fin tur, jeg og Elvis skal ta oss en tur opp til Gaustatoppen i løpet av sommeren.

      Vi skal ha en kjempe fin mandag og uka ellers blir nok også fin, med så fint vær vi har nå om dagen.

      Ønsker deg og dine en riktig god dag og uke kos dere for dere har vel fint vær dere også.

    3. Så flott at du faktisk orket gå turen. Du vet..vi med stive, verkende ledd må faktisk røre på oss, ellers blir det enda stivere og enda flere smerter. Men jeg vet det ikke alltid er så enkelt. Jeg har et turområde jeg kravler meg rundt i, noe er så bratt at jeg må ty til inhalatoren ( astma også her) for å klare det.
      Nydelig utsikt fikk dere som belønning. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg