Dette kunne like gjerne vært deg.. Tenk om det var deg.

 

 

Hei allesammen jeg har lenge tenkt å poste dette innlegget, men det har tatt en evighet å få det slik jeg vil jeg vil med det si at det har ikke vært enkelt å få det til uten at det skal se ut som klaging. Noe det ikke er for dette er kalde fakta, og jeg får håpe at dere ikke tolker dette feil. Da jeg var yngre så fikk jeg høre hvor stygg og dum jeg var/er, noe jeg har lært nå er at jeg er ikke dummere enn det jeg føler meg. Ble også sparket mens de ropte stygge ting om meg som jeg viste jeg ikke var eller hadde gjort, så nå når jeg kommer inn et sted og det blir helt stille når jeg kommer inn i rommet så går jeg heler ut igjen. Så går jeg inn igjen og da sier jeg kan dere ikke prate med meg og ikke om meg, da er det noen som blir helt rød i tryne og går andre bare sitter der og ser ned i gulvet.

 

Det er da man skjønner at man har tatt noen på fersk gjerning i å baktale  meg eller rett og slett at de bare syntes det er gøy med stille mobbing og utfrysing, og når de blir konfrontert om det så syntes de det er flaut. Og det er ikke mye moro og bli på det kurset så jeg spurte om å bytte gruppe, noe som gikk helt greit og i den gruppa så er det et godt sammhold og jeg er blitt godtatt som en av gjengen og da syntes jeg det er gøy å komme to ganger i uken. Vi har til og med treff hos hverandre og ute på kafe noe jeg aldri har opplevd før, og det er veldig positivt å kunne si at til og med jeg er inkludert i en gruppe for jeg er egentlig en glad og munter dame men jeg har blitt tråkket ned i så mange år at jeg tror selv at jeg er dum og stygg.

 

Men jeg er ikke verken slem eller stygg eller dum, jeg er både sosial, snil og flink til mye men noen ganger så blir alt jeg gjør missforstått for det jeg skriver om blir tolket feil men nå så har jeg vel skrevet nok for i dag.
 

8 kommentarer
    1. Synes du ser ut som ei ordentlig koselig dame, som man kan stole på. Jeg kjenner ikke deg godt nok til å vite om det stemmer eller ei, men førsteinntrykket er ihvertfall bra.

    2. Jeg kjenner jeg blir kjempesint når jeg hører at noen sier at andre er dumme! I mine øyne er ingen dumme!
      Du er slett ikke dum! Det mener jeg!
      Jeg kunne ha kaldkverka de som har mobbet med stygge ord de har sagt til deg! Det er helt vanlig at du og andre som har gjennom mange år opplevd daglig å få høre negative ting om seg begynner å tro på det til slutt 🙁 Det skjærer meg rett i hjertet!
      Du er slett ikke dum kjære deg <3 🙂 Det du har er mange gode verdier i livet ditt. Du avskyr mobbing, du ønsker at de rundt skal ha det bra, og du har et hjerte for dyrene <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en fortsatt kjempefin og god kveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk for en oppmuntrende kommentar og det er noe du er flink til. Nå i dag er jeg godt sliten for jeg har hatt samvær med mine to godgutter, så vi har gått lang tur på fjellet det kommer bilder på bloggen min senere.

      Jeg og Elvisgutten ønsker deg og dine en kjempe god lørdag kveld.

    4. Jeg synes du er en kul dame, jeg. Kjempeflott at du fikk byttet gruppe og dermed fikk større trivsel. Man skal slett ikke finne seg i alt.
      Det finnes enkelte som alltid MÅ hakke, MÅ misforstå, vri og vrenge på alt og ikke tåler at noen motsier dem, for de er så feilfrie atte. Tren på å gi blaffen i sånne.
      🙂

    5. Du kan aldri være noe annet enn deg selv og bra er vel det. Utrolig hjerteskjærende og høre måten du er blitt behandlet på tidligere. Håper inderlig du har møtt mennesker i livet ditt som har gitt deg nok kjærlighet til å reise deg over mobbing og værre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg