Nå er det på tide med sengevalsen.

 

 

 

 

Godnatt alle mine lesere!

 

I dag har det vært en rolig og det er det varmen som gjør, håper det blir litt bedre fra temperaturens side for nå har det vært for varmt noen dager. Jeg håper det blir mer søvn på meg enn det har vært noen dager for det har vært minimalt med det, varmen tar knekken på meg noe den pleier å gjøre hver sommer.

 

Nei nå får jeg ta en liten titt på baksiden av mine øyelokk og se om gresset er grønnere på den andre siden av gjæret, jeg håper det for da får jeg se om natten blir like god som de fine fargene som er i naturen nå om dagen.

 

Så da står det vel bare igjen og si natti natta og vi blogges i morgen…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg