Ytringsfrihet ja det gjelder hvis bare andre ikke meg.

 

 

 

Her inne er folk virkelig hårsåre man har ikke lov til å skrive det man mener og føler, hvor er ytringsfriheten hen ser ut som det er bare noen som har lov til å ha lov til. Nå har det gått så langt at de mener at jeg er en stor mobber, men det er jeg ikke jeg sa bare min mening men det har gått så langt at jeg har sett meg nøtt til å slette to innlegg for ikke tråkke noen på tærne.

 

Så jeg får sitte her og skrive overflatiske innlegg og kose meg med det, heldigvis så får jeg bare si at jeg kommer nok med det jeg føler for når jeg vil og får håpe folk tåler å lese dette, mobbing er det ikke for det har jeg følt på hele mitt liv så ikke kom med den uttalelsen til meg.

 

SÅ DERE FÅR HA EN GOD DAG VIDERE.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg