Natta til dere alle, i morgen skal jeg være morgen fugel.

 

 

Ja da er det blitt sene kvelden men jeg har nå tenkt å fortelle litt om hva som har hendt i dag, dagen startet med kaffe og røyk så gikk jeg en lang morgen tur. Og da gikk vi rundt omkring i byen og samlet tomflasker, fant tre bæreposer stapp fulle med flasker og det blir det penger av og det er jo bra det også.

 

 

Og nå er det på tide å finne senga og legge meg på lading for jeg er så utrolig trøtt og sliten på grunn av denne varmen, jeg er nok den eneste i denne verdenen som syntes denne varmen er noe dritt. Men nå har jeg tenkt å gå ut med Elvis så han kan få gått på do før vi legger oss, for i morgen skal jeg avgårde å pante alle disse flaskene jeg har funnet i fra 17 mai til i dag. Så godnatt til alle dere som er innom og leser bloggen min.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg