17 mai skal være en festdag for barna…..

 

dsc_0198

 

 

Hei på dere allesammen jeg har hatt vanskeligheter med og finne ut hva som er bra nok for dere som lesere, å skrive om på bloggen og hva som blir lest uten at dere får bakoversveis. Og får dere til å se rødt men jeg har funnet ut at det driter jeg en lang marsj i disse mai dagene.

 

 

Jeg veit at jeg er to dager for sen med og skrive og poste dette innlegget, for dette var noe jeg så og opplevde på 17 Mai. Mange mener at 17 mai er barnas dag noe det er, men når du møter en barnefamilie som gikk og kjeftet på eldste mann som ikke er mer enn 7 år at han hadde sagt til mammaen sin at barnetoget skulle gå fra kirka her i byen kl 10.30, men det gikk dessverre for denne gutten så gikk det klokken 10.20. Mor, far og tre barn kom styrtende opp og fikk eldste gutten inn i toget, og sjanglet de ned til byen igjen det viste seg at de var dritafulle noe som jeg syntes var helt forferdelig og se på.

 

Men jeg mener at dette hadde vært en sak for barnevernet, for da de kom ned til byen så løp de to minste på 2 år rundt som fritt vilt og foreldrene fulgte ikke med disse barna i det heletatt. For da barnetoget kom så ble de nesten gått overende flere ganger, da tok bare tak i armene til barna og dro dem ut av veien sånn håntering av små barn hører ikke hjemme noen steder.

 

Jeg mener at disse barna hadde hatt det bedre om foreldrene hadde holdt seg hjemme og at de kunne være med besteforeldrene som også var der, de var så flaue over de voksne i den familien at de holdt seg på andre siden av veien for de sto jeg sammen med.

 

Jeg mener at disse barna som går på skole og barnehage så burde disse to instansene se hvordan barna har det, for disse foreldrene har tydelig store problemer når det gjelder alkoholen så kunne de tatt kontakt med barnevernstjenesten.

 

DERE FÅR HA EN GOD KVELD VIDERE....

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg