Jeg er redd…

 

 

 

 

 

Da kommer jeg med et innlegg som jeg skulle ha kommet med i går, men jeg hadde altfor kraftige smerter i venstre arm. Jeg har funnet en kull under venstre arm, den var veldig liten da jeg fant den i går så var den veldig liten og nå er den blitt større.

 

 

Armen har bare blitt verre og verre når det gjelder smertene også så nå måtte jeg bite i det sure eple og komme i gang med å skrive, er litt redd for det verste så jeg har ikke turt og ta kontakt med legen min. Men det venter jeg med til over pinse helgen å ta kontakt med legen altså, for jeg må jo jobbe med meg selv før jeg tørr og ta kontakt med henne som er legen min.

 

 

Men de smertene er uholdbare og har mest lyst til å få hele armen fjernet så vondt er det, uten noen form for  bedøvelse så vond er den.

 

Nei nå får det være nok syting fra min side for man dør ikke av smerter men med smerter.

8 kommentarer
    1. Uff, jeg vil ønske deg masse god bedring. Når det kommer til det med den kulen så har jeg nøyaktig samme problem. Har en under armen som er så vond, men har fått ordnet meg legetime i slutten av Mai heldigvis. Ha en fin kveld videre 🙂

    2. Uff da. Jeg ønsker deg masse god bedring. Har nøyaktig samme problem, oppdaget en kul under armen som er kjempe vond! Håper det bare er en hoven lymfekjertel eller noe! Ordnet meg legetime mot slutten av Mai. Ha en fin kveld videre! Anbefaler deg forresten å bare bite i det sure eplet og kontakte legen fortest mulig 🙂 Det blir ikke bedre av og vente, hehe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg