Herregud dør folk over natten for at de ikke får handlet i dag.

 

Det er Mai og vår men også mange inneklemte fridager, som i dag som det er kristihimmelfartsdag. Jeg var og prøvde og handle på ettermiddagen, skulle tro at butikkene skulle være stengt i ukesvis men neida den åpner jo igjen i morgen. Folk hamstrer så en skulle tro at det skulle være fare for krig, jeg skjønner at det er komfirmasjoner og diverse andre ting som skal skje i dag.

 

Jeg skulle ha fire ting men de hadde bare igjen en av tingene og det var mat til hunden min Elvis, selv så fikk jeg verken brød eller ost som var det jeg manglet så jeg må gå sulten fram til middag. Men det er jo noe jeg er vant til, jeg har en mening om denne hamstringen. Folkens dere dør ikke om dere mangler noe en dag , dere får jo tak i det på butikken i morgen og dere hadde fått tak i det i mange dager ellers den uken som gikk.

 

HERREGUD DERE DØR IKKE OVER NATTEN BUTIKKENE ER ÅPNE IGJEN I MORGEN OG DERE SOM BOR HER I KONGSBERG REMA 1000 VED POLITISTASJONEN ER ÅPEN.
 

2 kommentarer
    1. Hehe, du får håpe noen sitter igjen med mat som blir gammel og må kastes. Fy dem i så fall, man skal ikke kaste mat. Jeg gadd ikke handle i går, orker ikke kø og kaos. Det er alltid noe i hus, så man dauer ikke.
      Jeg husker en streik for flere år siden. Folk tømte butikkene i panikk. Det eneste jeg skulle ha, var en pose hvetemel. Det fikk jeg ikke. Folk i panikk hadde tømt alt. Det er så man nesten ikke tror sine egne øyne når man ser grådigheten..og egoismen. For ja, de er superegoistiske. Hadde de kun handlet normalt og ikke grafset til seg,ville det vært nok til alle.
      Det er ikke meg som sitter igjen med gammel mat :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg