Sånn har denne dagen vært og blir.

 

 

 

 

Ja nå er det fredag og helg her i gården, og når det gjelder bloggen så må man jo bare male hele bloggen rosen rød. Og ikke skrive hvordan jeg egentlig har det, bare skrive det som er positivt og det er jo løgn hvis jeg bare skriver positivt og ikke hvordan jeg egentlig har det.

 

Så kommer jeg til hvordan dagen i dag har vært, og den har vært utrolig fin med turer med hunden og jeg føler meg veldig flink i dag. Har rukket å vaske hele leiligheten og hatt vaskemaskinen stående å gå.

 

 

Og nå så sitter jeg å ser på tv og venter på gullrekka på NRK, og mye annet som går på tv skal se på senkveld på tv2. Så skal jeg lage meg noe godt til meg selv å spise til gullrekka, skal grille litt kjøtt og mais kolber.

 

 

Så nå skal jeg ta meg noen brødskiver før kveldskosen som jeg skal ha i 21.00 tiden, for å kunne gå til sengs mett for det er skjeldent jeg gjør nei nå må jeg slutte og klage og tenke positivt for ellers så mister en jo lesere.. De vil bare lese om hverdagen min som jeg pynter på og ikke skriver om hvor vondt jeg har, eller hvor mørkt alt er ..

 

 

DERE FÅR HA EN ROLIG OG POSITIV FREDAGSKVELD..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg