Kom Mai du skjønne milde, og mine planer for Mai på bloggen min.

 

 

Det er andre Mai og en helt ny måned med nye muligheter, håper man kan legge April bak seg på både godt og vondt. Jeg skal i allefall legge bak meg alt som hente i April, i allefall det som foregikk her på bloggen og det håper jeg at dere andre kan også.

 

Har noen planer for bloggen:

 

For eksempel ha ukens blogg.

 

Ha mer enn et innlegg om dagen ønsker å ha minst tre.

 

 

Ha et innlegg pr uke som oppsummerer hele uka.

 

 

Mange forskjellige innlegg, men jeg må nok være veldig forsiktig med hvordan jeg skriver i innleggene så jeg ikke tråkker noen på tærne, for her inne så er det mange som er veldig hårsåre og tåler ikke å bli konfrontert med det de skriver i kommentarer. Og det er jo innlegget de skal lese og kommentere, og da er det jo innlegget man må tenke seg om hvordan man ordlegger seg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg