Nå legger jeg meg på ladig..

 

 

 

 

Det er tid for å finne senga her i gården for nå er jeg så sliten at jeg ikke klarer noen ting, mindre enn det jeg klarer ellers så nå vil jeg bare si god natt til dere alle som klarer og gidder å lese dette innlegget.

 

Så nå kommer det et bilde av en til som vil ønske dere en god natt både tobeinte og firbeinte, ja det er hunden min Elvis domønsker det.

 

 

Det skal bli godt for oss begge to og ta kvelden og krype godt under dyna, får bare håpe at jeg får en hel natts søvn for det er et fremmedord her i gården. Smertene tar nesten livet av meg men man får dytte i seg 2 paracet 1g og se om det hjelper, for et par timer på øyet burde jeg klare og få til.

 

Så nå skal jeg gjøre klar til sengevalsen her i gården, ta en titt på baksiden av øyelokkene og se om jeg får noe ut av natten for det hadde vært godt. Så natti natta alle sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg