Til informasjon, den som ler sist er den som ler best Ha ha…..

 

Nå har jeg gått på skrive kurs for voksne med dysleksi så jeg håper at jeg blir bedre på rettskriving, jeg har vært på dette kurset 1 gang i uken i 3 uker nå så jeg håper det går bedre med tegnsetting og rettskrivingen min. Jeg ville bare si i fra så det ikke er flere som tror at jeg kopierer bare på grunn av at jeg har satt punktum og kolon riktig, for da blir jeg lei meg.

Hadde bare et ønske om og skrive så andre kunne se at jeg også kan det og ikke bli led og gjort narr av, dette ble vist et veldig kort innlegg men det skulle jo bare være til informasjon til de som lurte på om jeg hadde kopiert noe av noen. For det har jeg ikke all tekst i min blogg har jeg skrevet selv og det ligger utrolig mye jobb bak vært innlegg, tro det eller ei og de som ikke tror meg får jo bare drite i å tro meg da.

 

Den som ler sist ler best ha ha……
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg