God morgen ! Og en oppsummering av helgen så langt.

 

God morgen alle sammen har hatt en god natts søvn, så nå er det bare å starte dagen med noen kaffe kopper og noen sigaretter. Og min kjære venn bloggen med å skrive noen ord.

 

Så ut og gå en tur med lille Elvis gutten min, og i samme slengen så tar vi oss en tur opp til min mor på sykhjemmet der hun bor nå etter et hjerneslag. Og ta henne med ut på tur så hun kommer seg ut en tur hun også, for hun må jo også få være ute i det fine vårværet. Hun er veldig glad i å være ute i frisk luft og bare sitte og se at det begynner og blomstre i veikanten, det har kommet fram både hestehov og i går så vi en liten enslig hvitveis og det ble en inspirasjon til å ta flere bilder og skrive flere innlegg til dere.

 

Men jeg er jo nesten skremt av denne lille bølgen som kom i helgen, og se hvor mange som mener at jeg kopierer andre noe jeg ikke gjør men nå får jeg jo fred fra alle disse kommentarene for jeg har stengt kommentarfeltet mitt. Jeg skal ikke slutte og blogge av den grunn jeg skal nå jobbe videre med bloggen min og se hvor langt jeg kan nå uten kommentarer, det blir jo flere innlegg for man slipper og svare på kommentarer og bli nedtrykt av stygge kommentarer.

 

Nå må jeg jo bare prøve meg fram og se hva som slår ann og hva som blir lest finne meg en nisje men jeg skal skrive om min hverdag også, det kommer nok noen personlige innlegg og noen veldig personlige innlegg. Nå behøver jeg ikke og høre at jeg er dum som skriver om det jeg skriver om, behøver ikke og bli hengt ut av disse feige bloggpolitiet som florerer under anonymt og de som kommer med ondsindige kommentarer.

 

Så nå ønsker jeg dere alle en solfylt og god dag videre.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg