Det er deilig/fint å se at det kommer opp nytt liv..

 

 

Fint å se at det kommer nytt liv i naturen:

 

Da er våren kommet og på morgenturen så fikk jeg og lille Elvis gutten min øye på disse vakre skapningene som kom opp av jorden langs veien der vi gikk og jeg måtte bare ta opp mobilen og ta bilde av disse vakre spe skapningene av noen blomster, de satte virkelig farge på min hverdag for nå i det siste så har det ikke vært så mye vakkert å se på.

 

For det som kommer fram fra snøen nå er veldig mye søppel og annen skitt som folk har kastet rundt seg og det er ikke mye fint å se, jeg har et ønske om at folk tenker seg om og finner frem en pose da de skal på tur og ta med seg søppelen sin hjem for da blir det finere og ta i bruk skog og mark.

 

Det jeg kommer med nå så sitter jeg vel i glasshus og kaster stein som hundeeier men en ting syntes jeg folk er veldig dårlige til å ha med seg pose når de er ute med sine kjære hunder for det ligger utrolig mye hundeskitt som ligger overalt, så vær så snill og ta å plukk opp etter hundene deres og knyt posen og kast den i nærmeste søppelkasse.

 

Det er veldig mange som henger dem i trær og setter dem igjen der dem er og jeg har ikke sett eller kommet over hundeposer som er fulle av hundeskitt som går bort til nærmeste søppelkasse selv, det hadde jo vært noe for dem som ikke gidder å bære på det selv bort og kaste den selv og de går jo forbi den selv.

 

Det er ikke flaut å gå med dem selv og kaste det er faktisk mange som blir glad og naturen blir også veldig glad for å slippe alle disse plast posene overalt som ikke oppløser seg selv, det er også utrolig stygt å se alle disse posene med skitt som ligger overalt og slenger DET SKULLE STÅTT EN BRUKSVEILEDNING PÅ DISSE HUNDEPOSENE for da hadde alle vist hvordan de skal bruke dem og at de skal kastes i søppelkassene og ikke i naturen.

 

ØNSKER DERE ALLE EN FIN ONSDAG OG VELKOMMEN TILBAKE….

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg