Jøss folk finner bloggen min ut at jeg shutter for det er en penge sluker..

 

Dette blir et kort innlegg som jeg bare vil si jøss det var noen som fant og gadd å lese bloggen min i går, hele 14 stykker jeg er glad for at noen leser min også det er ikke mange men glad blir jeg uansett.

 

Så tusen takk til dere som leser mine dumme og tomme innlegg, jeg skal prøve og bli bedre enn dette det blir vanskelig for det er også mange som henger seg opp i det jeg skrev før jul og litt i januar.

 

Til og med når jeg skriver om det jeg har gjort i løpe av dagen, men jeg gir bing i dem kommentarene og jobber videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg