Jeg skal gi det en skjans..

 

 

Heisan folkens ja som dere ser av overskriften så skal jeg gi årets sesong av bloggerne som begynner på tv 2 livsstil i kveld klokken 21.30 en skjanse, jeg syntes det kan virke litt dumt program men det er jo noen nye med i årets sesong.

Den eneste som jeg syntes er kule er Marna og hennes mann for de er seg selv de, men det er jo enda dummere å dømme et program før man har sett det det er bedre å ta opp status etter at alle episodene er sendt.

Men som jeg alltid sier så er kansje et program dumt men det er jo dem som ser på og syntes det er dumt er jo dumme og ser på det uansett det er noe jeg mener i allefall.

Bilderesultat for Årets 2018 bloggerne på tv2 livsstil

(Bildet er lånt fra Google) Noen av dem som skal være med.

 

Dere får ha en god kveld allesammen ..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg