Dagen startet tidlig og mine spare tips til meg selv.

 

Det er tre dager som jeg har sovet utrolig dårlig, ikke mer enn en time pr natt og det er veldig slitsomt å ha det slik men man må bare få dagene til å gå.

 

Og det går faktisk på helsa løs og ikke sove nok, men man kan jo tenke ut en plan for hvordan man kan komme opp og frem på alle plan jeg ha lagt opp hvordan jeg skal leve. Jeg har lagt opp hvordan man kan spare mye når det gjelder økonomisk og det er å uke handle og det jeg SKAL bruke pr uke er fem hundre kroner, da skal jeg sett tusen kroner over på en spare konto i uken.

For jeg har forvaltning og får 1600 i uka for jeg har hatt det veldig vanskelig økonomisk hele livet, hadde jeg noe til overs så måtte jeg bruke dem på ting min mor ville ha så jeg fikk aldri spart noe og nå starter et nytt spare regime for min del.

 

Når jeg har bestemt meg for dette så skal det være slik uansett hva som skjer, har jeg bestemt meg for noe så klarer jeg å oppnå det og det skal jeg denne gangen også.

Bilderesultat for sparegriser

Bildet er lånt av Google

 

Dere får ha en riktig god påske om dere skal være hjemme, hytta, jobbe eller skal bare ta livet med ro som jeg skal, jeg skal ta livet som det kommer.

 

SÅ DERE FÅR HA EN GOD DAG VIDRE OG SEES HER PÅ BLOGGEN SENERE.

 

2 kommentarer
    1. God påske Aud Marit! 🙂 Håper du klarer å holde deg til spareplanen – det krever litt disiplin, men du kan spise mye god mat for 500 kr i uka! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg