Drømmer som aldri blir noe av..

 

Heisann folkens jeg har sittet og tenkt en del på det å ha drømmer, det er noe jeg har mange av men med min flaks så blir nok noen/mange av dem bare med drømmen. 

 

Sånn er det bare med mine drømmer, jeg har en drøm om å få en tur til nordover til nordnorge men har ikke førerkort så det er noe som bare blir en drøm. 

 

Har også en drøm om å få en uke med egentid bare meg og Elvis, uten noen form for forpliktelser overfor noen som helst det er nok en drøm som forblir en drøm. 

 

En ting er å drømme om noe det andre er å få realisert de tingene som man drømmer om, de som jeg skrev om i dette innlegget er drømmer som bare kommer til å forbli drømmer og ikke noe mer enn det. 

 

Dette er et bilde fra nordnorge som jeg fant på telefonen min som jeg syntes passet til dette innlegget, er det noe rart at jeg vil tilbake en tur dit jeg gikk mine første skritt og frem til jeg begynte på skolen. 

 

VAKKERT IKKE SANT…. 

2 kommentarer
    1. Hvor i Nord Norge har du lyst å dra da? Det går jo tog hvertfall til Narvik, rimelig langt nord det. Trenger ikke bil. Jeg har heller ikke sertifikat, men har vært mye i Nord Norge, både med fly og tog.Norwegian har ganske rimelige billetter dit også innimellom.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg