HER ER DET VIST UAKTUELT Å FINNE EN LØSNING PÅ DET Å FÅ SOVE I NATT…

 

 

Hei alle mine flotte lesere jeg har hatt en kjempefin dag i dag med mye sol ☀ og bra temperaturer, og med det så har det blitt en del turer ut i det fine været. 

 

Og med det så ble det nok et bilde av min egen skygge, det syntes jeg ble veldig fint og det ble jo i utgangspunktet i svart og hvit. 

 

Det er slik jeg føler at livet mitt er også svart og hvit, skulle ønske det kunne vært litt mer fargerikt men det kommer det aldri til å bli. 

 

Nå er det sikkert noen som kommer til å si at jeg er og ser bare det negative og må se mer positivt på livet, jeg ser ingen grunn til å gjøre det for jeg klarer ikke å finne noe som er positivt i mitt liv akkurat nå. 

 

Kroppen verker som et lite helvete fra tærne og helt ut til hårtuppene, er stiv i alle ledd og smertene er så sterke at smertelindrende medisiner ikke hjelper. 

 

Så jeg veit ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg og selv det å sove er vanskelig ikke bare litt men helt utrolig vanskelig så det blir nok rett og slett uaktuelt for min del i natt. 

 

Men jeg sier natti natta til dere som får sove. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg