Ikke alle liker at jeg blogger.

 

 

Hei på dere det er noen som har lagt sitt hat på meg som blogger og snur og vrenger på alt jeg skriver men de driter jeg rett og slett i, for jeg blogger uannsett hvor mye de hater at jeg blogger.

 

Jeg har funnet ut at jeg skal skrive det jeg vil når jeg vil helt og holdent uten filter så dere får tale eller tie, jeg har gjort det slik at jeg må godkjenne alle kommentarer så jeg leser igjennom alle kommentarene og noen ganger så leser og ler meg loddrett rett ut og etterpå så sletter jeg dem i allefall dem som ikke har noe med det innlegget de kommenterer og lurer på om de har lest innlegget i det heletatt og lurer på om dem er rett og slett dumme.

 

 

Så til alle som leser og kommer med tips om ting som jeg spørr om, de er ikke mange men de har gode tips og alltid noe lurt og positivt og si og det er relevant til det innlegget jeg skriver.

 

 

Jeg har alltid lurt på hvordan de som er så himla negative mot meg på bloggen er i virkeligheten for det er nesten ingen bloggere som kjenner hverandre i det virkelige liv, det ene menneske/ bloggeren mener at det jeg skriver ikke kan være sant men det jeg skriver er mitt liv og ikke hennes at hun gidder å legge energi på å lage diskusjoner hos mange bloggere med bloggnavn jeg skal ikke nevne noe navn her for det menneske kjenner seg sikkert igjen selv.

 

 

Det er også mange anonyme som kommenterer noen er veldig positive men de fleste som kommenterer uten navn er for feige at de ikke tørr eller så orker de ikke å skrive navnet sitt men å lire ut av seg en hel haug med dritt så de kan jo ikke være så utrolig sliten at de ikke orker å skrive navnet sitt tror heller at de ikke tørr så de er utrolig feige gjemmer seg bak tastaturet og en diger sjerm.

 

Skulle ønske jeg var flue på veggen hos disse menneskene så jeg kunne sett hvem disse menneskene er, men de er vel så gale at de hadde vel ikke skjønt at jeg var der eller så hadde de blitt så forbanna at de hadde slått meg i hjel men jeg er så seigliva så meg hadde de ikke blitt kvitt og meg som blogger blir dere heller ikke kvitt selv om dere så mye vil.

 

Så tenk dere om før dere kommenterer disse negative og ondsinnete kommentarene deres det er ikke alle som er like sterke som jeg har blitt som blogger på noen å, det sitter veldig mange barn og unge mennesker som har blogger som dere kan ødelegge alt for dem.

 

DERE ALLE BURDE SE INNSIDER PÅ TV PÅ TORSDAG RUNDT KLOKKEN 21.00 PÅ FEM HUSKER IKKE DET EKSAKTE KLOKKESLETTET, FOR DA KAN DERE SE HVA DERE KAN FORÅRSAKE DET ER INGEN SPØK DENNE DIGETALE VERDENEN…

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg