Det er jammen vanskelig å få sove i natt.

Hei på deg, her i gården var det ikke enkelt å få sove i natt, har så store smerter i hoftene mine og føttene at jeg ikke veit helt hvor jeg skal gjøre av meg. 

 

Men jeg fortjener vel ikke å få en smertefri natt bare smertefull, har hatt det slik i en tre måneders periode med ca en times søvn hver natt så en må vel bare smøre seg med tålmodighet og se om det blir bedre. 

 

Hjelper ikke med de smertestillende medisinene jeg får på resept lengere, ikke den doseringen jeg kan ta og det er jo ikke så veldig lurt å ta for mange av dem heller. 

1 kommentar
    1. Uff..hørtes ikke noe godt ut…Jeg sliter med hofter og ben selv…men sover litt om natten ihvertfall..Det hjelper resten av dagen..Håper du får en god ny dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg