Sol ute men fullstendig mørkt i sinet..

 

Da er vi kommet til 03.03 og det har vært mye sol men kaldt i dag men man må ut og det er godt at jeg har denne lille karen, vi har vært oppe hos min mor på pleiehjemmet det var veldig koselig og komme ut av den mørke tilværelsen jeg har vært i i en ukes tid nå.

 

ER SLITSOMT OG STÅ MITT MELLOM MIN MORS ØNSKER OM Å FÅ SOLGT LEILIGHETEN SIN OG FAMILIEN.

 

Skulle ønske at de kunne høre på meg og min mor men vi har vist ikke stemmerett i denne situasjonen, økonomien til min mor sier nei til utgiftene både til pleiehjemmet og leiligheten som både krever låne utgifter og fellesutgifter, forsikring og strøm nå som det er så kaldt i Norge.

 

Det går på helsa løs både for min mor og for meg og jeg har ingen mulighet til å hjelpe henne med utgiftene pluss mine egne, så nå må de snart få ræva i gir for nå har de drevet å sagt at de skal pusse opp leiligheten siden august.

 

Det eneste han har pusset opp er å støype fast toalettet og byttet flotør og det er bare ting som man ikke kan se, det tar vel ett år til før de er ferdig, da er det for sent for da har den gått til tvangssalg det må da være nedverdigende for de som har satt seg på bakbeina når det gjelder å selge den som den står noe han onkel mente gikk på hans renomeet hans.

 

Det er jo ikke han som selger det er da faen meg min mor og ikke han, hva skal en gjøre med slikt jeg går snart til min advokat som kan avgjøre hvem som har retten på sin side den som eier leiligheten eller hennes svoger.

2 kommentarer
    1. Hvis noen kan nekte din mor å selge leiligheten er det fordi hun sitter i uskiftet bo,enten etter sin mann eller sine egne foreldre.De eneste som kan nekte henne å selge da er hennes egne livsarvinger eller hennes søsken som da har pliktarv etter sine foreldre.
      Har hun ikke noe sånt hefte så kan hun selge uten samtykke fra noen.
      Å pusse opp en leilighet for salg,er som regel et tap for selger da de som kjøper nesten alltid har oppussingsplaner selv.
      Dette er ikke en vanskeligere sak enn dere gjør det til selv,med mindre hun eier og skal selge et uskiftet bo.
      Hilsen synskepeggy.

    2. Livet mitt som klarsynt.: Det er ikke uskiftet bo for hun kjøpte ut søsteren og broren som nå er død, og de fikk det når hun kjøpte.

      Det eneste er at de vil pusse opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg