Jeg mener tenk dere om hva dere skriver i kommentarfeltet, det er det ikke alle som gjør.

Hei på dere her for en tid tilbake så skrev jeg et innlegg om at jeg ikke følte meg bra nok, og da fikk jeg tilbake melding om at hvis jeg ikke følte meg bra nok så var jeg heller ikke det.

 

Og det gjorde ett stort inntrykk og reiv ned alt som heter selvtillit, så nå har jeg jobbet som et lite helvete for å komme meg opp igjen og det er min fortjeneste og ingen andre.

 

Så det jeg mener med dette innlegget er at det er noen som må passe på hva de svarer på innlegger for det er veldig mange unge bloggere her på denne bloggportalen, tenk dere litt om og hvordan dere kommenterer bloggerenes innlegg.

 

 

 

 

Jeg kan klare og komme meg igjennom en storm i kommentarfeltet uansett hvor lang tid det tar, men andre kan bli skremt bort for alltid og aldri kommer tilbake og det er ikke noe jeg syntes er ok jeg mener at dere som må skrive kommentarer som er person angrep.

 

Liker dere ikke det folk skriver om så gå ut fra det innlegget og hold deres meninger for dere selv.

 

Gode råd er greit det men da må du mene det som et råd og ikke som et person angrep for det skjer hos mange bloggere her, det er noen ganger slik at jeg blir sint når jeg ser og leser enkelte som ikke klarer og la være og lage full krig i kommentar feltene og det mener jeg er bortkasta energi da leser jeg igjennom kommentarene og syntes rett og slett synt på den bloggeren.

 

Dette er et innlegg som ble noe rotete men det er ikke bare egne erfaringer men også andre blogger jeg leser fast og jeg syntes at det ikke er noe rart at folk ikke ønsker å ha kommentarfeltet sitt åpent på min blogg så er det slik at alle kommentarer blir postet med en gang dere poster kommentaren har ikke noe filter på det punktet.

5 kommentarer
    1. Jeg er enig i det du skriver her altså! Sist ble jeg sagt i mot av en som kommenterte tilbake på kommentaren jeg skrev om at nei du er ikke bra nok…Det synes jeg var veldig frekt!!! Selvfølgelig er du bra nok! Som du sier hvis at folk ikke liker det du skriver så burde de ikke kommentere, for da blir det bare negative kommentarer. Stå på videre du 😉 For du er bra nok 😉

    2. Sølvi Birgitte Wærness: Jeg sier tusen takk for det fine innlegget og all den støtten som kom fram i det innlegget, for det var ikke mye moro og få slengt i trynet at man ikke er bra nok når man sitter med den følelsen at man ikke duger til noen ting. Det er en av grunnene til at jeg ikke har skrevet så mye i det siste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg