Gud så godt det skal bli å finne senga.

 

Ja det skal bli godt å legge seg inn under pleddet og sove, for i kveld er jeg trøtt og sliten etter en begivenhetsrik dag. 

Jeg har vært og besøkt min mor på sjukeheimen, og der koste jeg meg på fanget hennes i rullestolen hennes. 

 

Det var utrolig deilig å se at hun var oppe og ikke bare lå til sengs som hun har gjort noen dager nå, hun har jo vært på sykehuset to ganger på to uker nå. 

 

Min nåværende matmor og eier ligger også i sengehalmen, hun er vist også trøtt og sliten. 

 

Så nå er det på tide å kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna og ta en titt på baksiden av øyelokkene mine for nå glir dem igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget. 

 

SÅ NÅ STÅR DET IGJEN Å SI NATTI NATTA TIL DERE ALLESAMMEN OG SOV GODT VI SEES PÅ BLOGGEN I MORGEN.. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg