Først var det fin snø ute men så kom hålka som jeg fikk et ublidt møte med i går.

Førsten av uka var det fin vinter og godt føre å gå på, et eventyrlig vinter eventyr med mye snø og kuldegrader og finvær.

 

Elvis trivdes også når det ikke var så glatt, men hvitt og fint ute.

Og mange fine istapper, men nå er den isen lagt seg på veiene og det er blitt farlig kaldt.

 

Jeg fikk et ublitt møte med holka rett utenfor døra gikk jeg på ryggkulen og smalt hodet i isen, og det gjorde noe forferdelig vondt og det gjør det fortsatt enda det er over ett døgn siden.

 

Og da jeg spurte om de i styret kunne skaffe mer strø sand så fikk jeg beskjed at hun ikke skjønte at det kunne ha gått tomt for hun hadde kjøpt fem sekker med strøsand i desember 2016, herregud tror du ikke på folk som bor her og det ble strødd mange ganger i hele fjor vinter.

 

Hun kom med en slik pose som laioen selger og det er ikke nok til resten av denne vinteren, her i gården så vil de vist at vi skal slå oss halvt i hjel før det skjer noe.

 

DERE FÅR HA EN FORTRYLLENDE FREDAGSKVELD..

4 kommentarer
    1. Brodder!
      Jeg har ikke trynet en eneste gang etter jeg ble fanatisk broddebruker. Spiller ingen rolle hvor glatt det er.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg