Nå i kveld er jeg så trøtt og sliten. Håper på en hel natts søvn.

Det er deilig å krype under dyna etter en deilig men slitsom dag, med mange inntrykk og mange turer ut i guds vakkre natur. 

 

Min mor ble skrevet ut fra sykehuset i dag og er tilbake på sjukeheimen, så i morgen skal jeg og lille Elvis gutten min på besøk der oppe som vi pleier på tirsdag og torsdag, lørdag og søndag. 

 

Det er et koselig sted å komme til å min mor trives godt der når det først skulle bli som det ble. 

Men nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna for å ta en titt på baksiden av øyelokkene mine for nå glir dem igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget. 

Så natti natta til dere allesammen, og så sees vi på bloggen min i morgen en gang utpå dagen. 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake. 

2 kommentarer
    1. Håper natten din har vært god, og at du fikk sove 🙂
      Du verden for et kjempenydelig bilde av prinsen din Elvis <3 🙂 Ser ut som han storkoser seg <3 🙂 Kjempekoselig at du deler bilder av ham på bloggen din 🙂
      Regner med at moren din synes det er godt med besøk av deg og Elvis. Dyr er jo terapi for de som bor på sykehjem.
      Ønsker deg en kjempefin torsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg