#Vinterdag

Her er det noen bilder fra dagens morgen tur i vakkert vinter vær, og jeg likte meg veldig i dette været for det var helt nydelig.

 

Men det å være liten med så mye snø er ikke helt enkelt spør du meg sier Elvis gutten, det er vanskelig å finne plasser og komme meg på do men det er alltid en løsning på alt sier dere mennesker så da må det da gå bra og det har det gjort til nå men nå vil jeg ikke ha mer snø her i Kongsberg.

 

Det som var så deilig er at det ikke er mer en 3 kuldegrader ute og da er det levelig for både tobeinte og firbeinte og være ute en times tid på tur, er glad jeg har en matmor som er glad i og være ute på tur uansett.

 

Men nå får hu matmor starte med husarbeid så nå må jeg bare avbryte her og starte med å vaske huset/leiligheten…

 

Dere får ha en fortsatt god dag i finværet…..

 

Jeg er med i Frodith sin vinter måned utfordring med disse  bildene.

8 kommentarer

Siste innlegg