Da er det lørdag og dagen har da gått med til og gå tur for det meste.

 

Dagen startet med litt mat på hu mor for her må det rasjoneres på maten et knekkebrød med smør fikk holde, så bar det ut på morgentur i byen og det lønte seg i dag for der fant jeg åtte hundre kroner.

 

Så disse som er på byen om natten og fester må ha mye penger men det kommer godt med her i huset, det er mange her inne som mener at jeg har ett alt for stort forbruk men mitt matbudsjett per måned er ikke på mer enn åtte hundre kroner i måneden så sånn er det med den saken så det jeg fant i dag er neste månedens mat budsjett så nå er jeg ferdig snakket om den saken.

 

 

Og etter en runde i byen så gikk turen opp til sjukheimen der min mor satt og ventet på meg og hunden, hun ble veldig glad når vi kom og det er godt at jeg er til glede for noen selv om det ikke er så mange som blir glad for å se meg.

 

Etter en og en halv time der opp så gikk vi hjemover og tror du ikke at vi fant en lommebok som noen hadde mistet og i den så fant jeg et førerkort så jeg fant ut hvem som eide den så jeg ringte eieren sånn at han kunne komme og hente den , fikk finnelønn også så da blir det litt velstand med mat for helgen også jeg sitter nå å venter på at pizzaen blir ferdig i ovnen.

 

Satte resten inn på kontoen og førte det til sparing så jeg er ikke dum jeg heler bruker ikke mer enn det jeg kan har ikke noe jeg kan sløse med.

 

Nå sitter jeg og ser på håndball Spania mot Tjekkia og der er det Spania som er best så det er spennende og se hvilke land som kommer til finalen og vinner hele EM.

 

DERE FÅR HA EN FIN LØRDAGSKVELD ALLESAMMEN..

 

3 kommentarer
    1. Det hørtes kjempekoselig ut, og kjempekoselig at moren din blir glad når du og hunden kommer på besøk <3 🙂 Ikke noe er som å glede andre personer 🙂
      Det at du leverte tilbake lommeboken forteller hvilket stort hjerte du har, og kjempeflott at du fikk finnerlønn. Jeg hørte om noen unger som fant pengeboken til en eldre dame, og de fikk kjeft, for den eldre damen trodde at ungene hadde stjålet den. Faren til en av ungene sa strengt til damen at ungene hadde funnet den, og at hun godt kunne betale finnerlønn til ungene.
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin og god lørdagskveld 🙂

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja men man må jo levere det tilbake når alt av kort og førerkort med navn er i lommeboka sånn har jeg alltid vært jeg , fant en mobil ute en søndags morgen for noen år tilbake jeg hadde samme type telefon på denne tiden så det med tastelås viste jeg hvordan man låste opp og gikk inn på anropslista og ringte moren til gutten så de kunne komme og hente den man må jo levere den tilbake når man finner noe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg