De 2 siste dagene har jeg funnet ut at.

 

 

De to siste dagene så har jeg funnet ut at man ikke burde skrive om kriser og andre nedturer i livet på bloggen, bare skrive om det som er fint selv om man har det helt forferdelig man må med andre ord ikke vise eller skrive om hvordan man egentlig har det.

 

For man må vist forfalske livet og få folk til å tro at alt er bra til enhver tid for å gjøre leserne fornøyd, skal det virkelig være slik så skal de få det slik mitt liv er en dans på døde roser som jeg må gjøre røde lurer på hvordan jeg skal få til det men det ordner seg sikkert det også.

 

 

Men da blir det bare om de positive tingene i hverdagen som kommer fram men slik blir det fra nå av…

 

DERE FÅR HA EN GODNATT ALLESAMMEN….

3 kommentarer
    1. Det tror jeg du gjør lurt i, for på blogg er det så mange som kan bruke slike personlige innlegg mot deg. Du aner ikke! Jeg unner deg ikke det!
      Selvsagt kan du skrive om personlige ting, men mitt råd til deg er å være forsiktig å fortelle om økonomien din. Du vet aldri hvilke lesere og bloggere du har med å gjøre <3
      Gi Elvis en stor kos <3 🙂
      Purr, purr fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Det skal jeg gjøre bare skrive solskinns ting som skjer noe som skjer sjeldent for min del. ja selvfølgelig skal jeg gi godgutten min en kjempe kos fra deg.

    3. Det er godt å høre, og det tror jeg er kjempelurt av deg. Helt greit at man er personlig, men det er så mange som kan være så ufine når bloggere skriver alt for personlige innlegg på bloggene sine. Jeg tror det kommer av at de møter seg selv i døren. En ting er gode og velmenende råd, men en annen ting er ufine og usaklige kommentarer.
      Blogg og fortell om Elvis, ta bilder av ham når du har ham med på tur, fortell om rasen, ta bilder ute når du går tur med ham og f.eks. ta bilder ute.
      Jeg selv har en grense for hvor personlig jeg vil være på bloggen min. Var mye mer personlig før, men nå har jeg lært. Man lærer etter hvert som man blogger.
      Kattene mine gir kos til Elvis <3 🙂
      Ønsker deg en fortsatt kjemepfin og god helg <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg