DET ER MIN DAG I DAG..

 

Ja det er min dag i dag for i dag den 03.12  for 48 år siden kom jeg til verden her på Kongsberg sykehus, jeg var bare 48 cm lang og veide 3000g akkurat så jeg var ikke så veldig stor.

 

Og dagen i dag startet med å se på mot i brystet og så bar det ut på tur med lille Elvis gutten min, morgenturen gikk vi opp til min mor på sjukheimen på besøk og da vi var der oppe så fikk jeg en telefon fra den eldste og minste tante jenta mi som ville ringe og gratulere tanta si med dagen og det varmet ett gammelt hjerte.

 

Og ellers så har jeg bakt laktose og gluten frie boller til hyggekvelden på sykehjemmet så jeg og mamma kan spise noe der også.

 

Så også håndball kampen i kveld og farmen.

 

SÅNN HAR MIN DAG VÆRT.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg