26.10.2017 I DAG SÅ BLIR JEG 12 ÅR..

 

 

 

JEG FYLLER 12 ÅR I DAG:

 

 

I dag morges så sto jeg opp tidlig sammen med min mat mor for når jeg har bursdag så pleier jeg og få ekstra godis det er sånn godis som er beregnet for hunder, og jeg fikk det i dag også og det var veldig godt.

 

 

Nå sitter vi og koser oss og ser på tv ja god morgen Norge på tv 2 og rundt klokken 09.00 skal vi ut på tur og den turen skal gå opp til min mor så hun får koset med meg og gitt meg godis hun også, det er noe vi gjør hver tirsdag og torsdag, lørdag og søndag.

 

 

 

 

DERE FÅR HA EN GOD DAG ALLESAMMEN…..

5 kommentarer
    1. Jeg så ikke dette før nå. Gratulere så masse med dagen som var, Elvis <3
      Jeg håper du fikk en koselig dag <3 I morgen så er vår Molly 8 år, hun tar deg snart igjen...

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg