ROSENBORG KAMP ER SPENENDE SELV OM DE LIGGER UNDER MED ETT MÅL AKURATT NÅ..

 

Jeg og lille Elvis sitter og ser på Rosenborg kampen som nå går på MAX de spiller mot Zenet i Europa ligaen de spiller på bortebane i Russland, de ligger under etter 55 minutter men de kan enda komme seg opp a poeng med hjemmelaget.

 

Men det ser litt skummelt ut men disse guttene er jo gode med ball,så det er uansett moro å se på hva de kan utrette i denne kampen.

 

Får da bare å se fram til søndagens kamp mot brann da får de banke dem i steden for for det er en viktig kamp i eliteserien her i Norge, selvfølgelig er det moro om de blir med i Europaligaen også for det hadde blitt veldig moro. 

 

4 kommentarer
    1. Det ble tap da, men kjempebra at RBK fikk et trøstemål. Gleder meg til returkampen på Lerkendal om to uker 🙂
      Det er jo kjemepbra trening for RBK å spille mot bedre lag, og jeg synes de spiller bedre fotball mot utenlandske lag som ikke kjenner dem. De Norske lagene ligger jo bare i forsvar, og de gjør RBK dårlig.
      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Helt enig det med at norske lag gjør RBK dålig for de som er motstander laget bare ligger i forsvar hele tiden.

      Bra med det trøste målet..

      Gleder meg til å se Brann spille mot gutta på søndag håper RBK banker Brann.

    3. Jeg er ikke interessert i fotball,men en ting kan jeg si med sikkerhet – patriot,som jeg er – RBK baker IKKE Brann ! (håper jeg)
      Hilsen synskepeggy.

    4. Jeg finnes ikke interessert i fotball. Men ettersom jeg er trønder så må jeg vel heie på RBK 🙂
      Kunne du ikke forresten delt bilder av Elvis på bloggen din. Jeg elsker blogg hvor man skriver om dyr og man får se bilder av dem 🙂 Hadde vært gøy å se mer av Elvis. Hvilken rase/ raser er han?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg